Returnering:

Du har 14 dags fortrydelsesret og din retur forsendelse bliver behandlet indenfor 10 arbejdsdage. 

Dette gælder dog IKKE på blomster, strømper/strømpebukser og madvarer, som der jf. vores handelsbetingelser IKKE er returret på. Generelt henvises til vores handelsbetingelser i forhold til hvad der er omfattet af reklamationsretten. 

Du kan med fordel købe returfragt gennem os til 39 kr. som forsikret pakke med tracking mulighed. Du kan købe retur fragt lige her. Du betaler ikke for fragten i første omgang. Denne fratrækker vi det fulde beløb vi refunderer til dig, når vi har modtaget din returforsendelse. Al refusion finder sted til det på ordren anvendte betalingskort.

Returlabelen vil du modtage på mail efter købet eller få mulighed for at printe direkte ud på skærmen, det er derfor vigtigt at du har en printer.

Du må afprøve varen, men ikke tage den i egentlig brug. Hvis der er pletter, huller eller andet som gør varen ikke kan betragtes som ny, vil der blive lavet en værdiforringelse af varen som du vil hæfte for. 

Creme, sæbe, shampoo, tages kun retur i ubrudt original emballage.

Alle varerne skal returneres i original emballage og med alle mærker på, hvis mærker eller original emballage mangler, kan det medføre en værdiforringelse af varen.

Vi gør opmærksom på: Hvis du ikke henter din pakke eller hvis du nægter modtagelse, trækker vi et gebyr på kr. 149,- fra din ordre, når vi modtager varen igen. Du opkræves yderligere ny fragt for gensendelse af din ordre. 

Returvare skal sendes til:
Cos & Krogh ApS, Ove Jensens Allé 35H - 8700 Horsens

Vi modtager kun pakker som sendes direkte til os. Vi afhenter ikke pakker andre steder eller i pakkeshops. Du kan dog godt aflevere pakken personligt på vores adresse, hvis du har aftalt det med os.

Vi tager ikke ansvar for varen under returforsendelse. - Her henvises til ekstern fragtmand, hvorved den direkte henvendelse må ske.

Husk altid at dokumentere fejl og mangler under fragten med tydelige billeder af emballage, fragtlabel og indhold.

 

Reklamation:

CosogKrogh.dk yder 2 års reklamationsret i henhold til købeloven, omfattende fabrikations- og materialefejl, der konstateres ved varens normale anvendelse.
Ved køb af vores blomster, må det forventes, at der under transporten kan opstå bøjede eller knækkede stilke. Dette er uden betydning for den store helhed, når buketten fjernes fra transportemballagen og sættes i vasen/tages i brug. Der er medregnet ekstra blomster, i tilfælde af at et par enkelte stilke måtte knække.
Da vores kemifri blomster alle er farvet med vandfarve vil nuancerne variere og svinge i sæsonen, Derfor er det ikke reklamationsberettet hvis farver svinger fra levering til levering. Skal du bruge mange blomster til samme event, beder vi dig bestille dem over en gang for at undgå farvenuancer. Naturlige blomster der tørres op og farves med vandfarve vil sno sig finurligt, bøje hovederne en smule og skabe sig smukt, på sin egen måde. Derfor er krumme stilke og buede blomsterhoveder ikke reklamationsberettiget. Vi udvælger altid kun pæne stilke til buketterne. 
Løse stilke i kassen kan forekomme da vi står med blomsterne i et blomsterbinderi. Disse er ikke med garanti stilke fra din buket, men må betragtes som overskudsmateriale.
Reklamationsretten dækker ikke fejl, skader eller slitage, direkte eller indirekte opstået som følge af forkert betjening, ringe vedligeholdelse, vold eller uautoriserede indgreb.
Reklamation over fejl og mangler, som bør opdages ved sædvanlig undersøgelse af varen, skal meddeles Cosogkrogh.dk indenfor rimelig tid og max 24 timer efter opdagelsen. Varen kan efterfølgende returneres for reparation, ombytning eller efter aftale evt. kreditering. I forbindelse med reklamationssager afholder Cosogkrogh.dk returneringsomkostninger i rimeligt omfang. Når en eventuel reklamation er godkendt, skal varen sendes retur indenfor 5 hverdage. 
 
Oplysning om klagemuligheder
En klage over en vare eller tjenesteydelse købt hos os kan indgives til Konkurrence - og Forbrugerstyrelsens Center for Klageløsning, Carl Jacobsens Vej 35, 2500 Valby. Du kan klage til Center for Klageløsning via www.forbrug.dk. EU -Kommissionens online klageportal kan også anvendes ved indgivelse af en klage. Det er særlig relevant , hvis du er forbruger med bopæl i et andet EU-land. Klage indgives her - http://ec.europa.eu/odr. Ved indgivelse af en klage skal du angive vores e-mail adresse hej@cosogkrogh.dk