Denne side indeholder vilkår og betingelser for køb af varer hos Cosogkrogh.dk
Læs venligst disse omhyggeligt, før du gennemfører dit køb hos os.
Ved bestilling af vores produkter accepterer du at være bundet af disse vilkår og betingelser.

Leveringsbetingelser: 

Leveringstiden er 1-3 hverdage, vi bestræber os på at sende pakker dagligt fra mandag til fredag med både Postnord. 

- Leveringspriser er fra 39 kr.  
- Fri fragt over ordre på kr. 499,-
- 14 dage fuld returret*

Rettidig levering forudsætter at Postnord overholder deres dag til dag-levering, Cos&Krogh er ikke ansvarlig for forsinkelser hos Postnord.

For levering på mærkedage så som morsdag, valentinesdag, farsdag, black Friday mm. gælder der dog særlige leveringsfrister, som vil fremgå på hjemmesiden.
CosogKrogh.dk tager ikke ansvar for varer, hvor der er givet fuldmagt til levering uden kvittering. Varer, der leveres, når du ikke er hjemme til at kvittere for modtagelsen vil typisk blive leveret til nærmeste pakkeshop. 
Hvis modtageren bor i etageejendom eller lignende, hvor hoveddøren er låst, vil Cosogkrogh.dk's valgte transportør forsøge at kontakte andre i ejendommen med henblik på at få adgang. Hvis dette ikke er muligt, stilles ordren foran døren ind til ejendommen.
Forsinket levering
Forventet leveringstid på ordre med tørrede blomster er 1-3 hverdage med Postnord.
Hvis din pakke mod forventning ikke er ankommet efter 5 hverdage skal du straks kontakte os på hej@cosogkrogh.dk så vi kan efterlyse pakken. Hold altid øje med din forsendelse via det forsendelsesnummer som du modtager fra os eller direkte fra vores transportør.
Skulle der ved levering eller afhentning i pakkeshoppen være en synlig skade/transportskade på dine varer, skal du straks (Dvs. samme dag som modtagelsen) angive dette til pakkeshoppen, fragtfirmaet/buddet og sende os billeder af pakkens, indholdet og evt. produktets skader på hej@cosogkrogh.dk
Opdager du først en skade på produktet efter modtagelse, og der ikke er synlige skader på emballagen, skal du blot meddele os skaden, men dog stadig sende billeder mm. som beskrevet herunder.
For at kunne behandle en reklamation på en transportskade, har vi brug for at få tilsendt følgende fotos af:
1) Alle pakkens udvendige flader, heraf én hvor adresselabel er vist på emballagen.
2) Den samlede indvendige beskyttelse 
3) Det beskadigede indhold
Det er vigtigt, at alt emballage samt varen gemmes og ikke tages i brug, indtil sagen er afsluttet hos os og transportøren.
Anmeldes transportskader ikke umiddelbart efter modtagelsen, vil anmeldelsen blive afvist af vores transportører og ikke erstattet af Cosogkrogh.dk
AFHENTNING
Det er også muligt uden beregning at afhente dine varer på vores adresse efter aftale, du vil modtage besked, når din ordre ligger klar til afhentning. Afhentning kan ske efter aftale med os. Ofte er vi også tilstede uden for almindelig åbningstid, og du er derfor velkommen til at aftale et ca. tidspunkt for afhentning. 

KØBERS ANSVAR
Udover købers betalingsforpligtelser har køber følgende ansvar:
A: Underretning ved reklamation
Køber skal meddele Cosogkrogh.dk om eventuelle mangler ved produktet straks efter, at køber har opdaget fejlen. Kontakt da kundeservice på hej@cosogkrogh.dk med billede(r) af produktet, leveringsinformation og beskrivelse af problemet. 
SÆLGERS ANSVAR
Cosogkrogh forbeholder sig ret til at udskifte enkelte blomster i den bestilte evighedsbuket/evighedsbundt, såfremt de bestilte blomster ikke lever op til Cosogkroghs’ kvalitetskrav. Såfremt det er nødvendigt at udskifte en stor mængde blomster, der medfører væsentlige ændringer i den bestilte buket, kontaktes køber med henblik på at acceptere ændringen eller vælge anden buket.


Tilfredshedsgaranti, reklamations- og fortrydelsesret 

*Ifølge Forbrugeraftalelovens § 18, stk. 2 gælder fortrydelsesretten ikke for:
Levering af varer, som må antages at blive forringet eller forældet hurtigt.
Levering af fødevarer, drikkevarer eller andre varer til husholdningens løbende forbrug, som leveres fysisk til køberens hjem, bopæl eller arbejdsplads af en sælger, der ofte og regelmæssigt betjener faste ruter.
KØBER HAR DERFOR IKKE FORTRYDELSESRET VED KØB AF ALLE SLAGS BLOMSTER OG PLANTER, TØRRET SOM FRISKE, HOS COSOGKROGH.

Reklamationsretten omfatter fabrikations- og materialefejl, der konstateres ved varens normale anvendelse. Reklamationsretten dækker ikke fejl, skader eller slidtage, direkte eller indirekte opstået som følge af forkert håndtering eller ringe vedligeholdelse.

Der kan ikke reklameres over lynlåse, knapper, palietter, perler og blonder samt lukkemekanisme på tasker.
Vi har desuden heller ikke reklamationsret på vores strømpebukser og strømper.


Betalingsbetingelser

Alle vores priser er i danske DKK, og er inkl. dansk moms (DKK). 

På CosogKrogh, kan du anvende følgende betalingsmuligheder: 
- Visa 
- Dankort
- Mastercard
- Mobilepay 
- Viabill

Vi trækker først pengene, når varerne er afsendt, med mindre det er en bestillingsvarer. 

Cosogkrogh forbeholder sig retten til at ændre priser, der måtte være fejlagtigt angivet. Cosogkrogh tager endvidere forbehold for prisændringer samt eventuelle ændringer af andre omkostninger.  

BESTILLING & BETALING
For at handle hos Cosogkrogh skal du være over 18 år og opgive dit navn, adresse, telefonnummer og mailadresse. Er du under 18 år kan ordren kun gennemføres af en værge som på lovlig vis kan agerer for barnet/den unge.
Når du har bestilt en vare hos os, modtager du en mail, hvor du får en kvittering for modtagelse af din bestilling. Der er imidlertid først indgået en bindende købsaftale, når du har modtaget en endelig ordrebekræftelse fra os.
Medmindre andet er angivet, er alle priser i danske kroner og inklusiv 25 % moms.

BESTILLINGSVARER
Består din ordre af bestillingsvarer trækker vi hele din betaling af ordren samme hverdag eller førstkommende hverdag efter din ordre er lagt hos os.
Består din ordre udelukkende af lagervarer, trækker vi pengene på din konto, når vi afsender varerne fra vores lager.